Předmět seznamuje studenty se základními poznatky z jednotlivých oborů speciální pedagogiky. Umožňuje studentům naplnit jeden ze základních předpokladů pro jejich budoucí profesi - péči o zdravotně a mentálně znevýhodněné. Učí rozvoji komunikace a poznávacích procesů.
- Učitel: Petra Pecharová
Předmět seznamuje studenty se základními poznatky z jednotlivých oborů speciální pedagogiky. Umožňuje studentům naplnit jeden ze základních předpokladů pro jejich budoucí profesi - péči o zdravotně a mentálně postižené. Učí rozvoji komunikace a poznávacích procesů.
- Učitel: Petra Pecharová
Předmět seznamuje studenty se základními poznatky z jednotlivých oborů speciální pedagogiky. Umožňuje studentům naplnit jeden ze základních předpokladů pro jejich budoucí profesi - péči o zdravotně a mentálně znevýhodněné. Učí rozvoji komunikace a poznávacích procesů.
- Učitel: Petra Pecharová
Předmět seznamuje studenty se základními poznatky z jednotlivých oborů speciální pedagogiky. Umožňuje studentům naplnit jeden ze základních předpokladů pro jejich budoucí profesi - péči o zdravotně a mentálně postižené. Učí rozvoji komunikace a poznávacích procesů.
- Učitel: Petra Pecharová
Předmět je koncipován jako teoretický. Studenti se seznámí s hodnocením pracovních podmínek, fyzikálních, chemických a biologických faktorů pracovního prostředí jejich vlivu na zdraví, hodnocením zdravotních rizik, kategorizaci prací, se základy fyziologie práce a ergonomie, s hodnocením fyzické a senzorické zátěže při práci a s principy opatření na ochranu zdraví pracovníků.
- Učitel: Andrea Ježková
Absolvování odborné souvislé praxe VI umožňuje studentům osvojit si praktické dovednosti a obecné způsobilosti v oboru fyzioterapie. Vyučovací proces probíhá na odborných pracovištích zdravotnických zařízení, včetně specializovaných zařízení. Vede studenty k samostatné práci na kvalitní profesionální úrovni. Cílem výuky je získat schopnost aplikace používaných fyzioterapeutických metod, postupů a konceptů na neurofyziologickém podkladě v jednotlivých indikačních oblastech, vyšetření hybného a vnitřních systémů, znalost zásad léčebných postupů při plnění komplexního rehabilitačního programu. Studenti absolvují odbornou souvislou praxi na odděleních zdravotnického zařízení (chirurgie, ortopedie, gynekologie, dětské oddělení, rehabilitační oddělení, neurologie, neurochirurgie, ambulantní zařízení) na základě uzavřeného smluvního vztahu mezi FZS UJEP s vybraným zdravotnickým zařízením pod přímým vedením AP FZS a mentorek odborné souvislé praxe.
- Učitel: Alena Charvátová
- Učitel: Andrea Ježková
- Učitel: Veronika Kvochová
- Učitel: Kateřina Tichá
Výuka předmětu je zaměřena na onemocnění dětského věku, které vyžadují intervenci fyzioterapeuta. Studenti získají informace o vyšetřovacích metodách, klinickém obrazu, terapii, prevenci vzniku i indikaci a kontraindikaci fyzioterapie. Studenti získají široký základ znalostí a schopnost uplatnit je v praxi.
Výuka předmětu je zaměřena na onemocnění dětského věku, které vyžadují intervenci fyzioterapeuta. Studenti získají informace o vyšetřovacích metodách, klinickém obrazu, terapii, prevenci vzniku i indikaci a kontraindikaci fyzioterapie. Studenti získají široký základ znalostí a schopnost uplatnit je v praxi.