Ústní zkouška
a. Hygiena (Anatomie, Fyziologie, Toxikologie, Chemie životního prostředí, Hygiena obecná a komunální, Základy problematiky výživy člověka, Hygiena práce I., II., Hygiena výživy I., II., Hygiena dětí a mladistvých, Hygiena předmětů běžného užívání, Základy radiační ochrany)
b. Epidemiologie (Mikrobiologie, Epidemiologie infekčních nemocí, Epidemiologie neinfekčních nemocí, Epidemiologická metodologie,  Hygiena zdravotnických zařízení) 
c. Veřejné zdravotnictví (Úvod do veřejného zdravotnictví, Politika veřejného zdraví, Mezinárodní veřejné zdravotnictví, Metody podpory veřejného zdraví)
- Nauczyciel: Josef Liehne
 
Ústní zkouška
a. Hygiena (Anatomie, Fyziologie, Toxikologie, Chemie životního prostředí, Hygiena obecná a komunální, Základy problematiky výživy člověka, Hygiena práce I., II., Hygiena výživy I., II., Hygiena dětí a mladistvých, Hygiena předmětů běžného užívání, Základy radiační ochrany)
b. Epidemiologie (Mikrobiologie, Epidemiologie infekčních nemocí, Epidemiologie neinfekčních nemocí, Epidemiologická metodologie,  Hygiena zdravotnických zařízení) 
c. Veřejné zdravotnictví (Úvod do veřejného zdravotnictví, Politika veřejného zdraví, Mezinárodní veřejné zdravotnictví, Metody podpory veřejného zdraví)
- Nauczyciel: Josef Liehne
 
Předmět je koncipován jako teoreticko-praktický. Seznamuje studenty s technikami péče, které používaly porodní báby již od nepaměti, ale v moderní medicíně se na ně začalo zapomínat. Nyní se tyto techniky, metody, vrací do českých porodnic, do komplexnosti péče o ženu a její dítě, a tento předmět si klade za cíl studentky dané techniky naučit. 
- Nauczyciel: Kamila Bitalová